2020. február 27., csütörtök

NAGY MÉRETŰ FESTMÉNY (DUNA KANYAR)85+109+KERET - Jelenlegi ára: 150 000 Ft

EGY NAGY MÉRETŰ SZÉP FESTMÉNY (Duna kanyar)  A SZIGNOVAL NEMTUDOK MIT KEZDENI (LEHET HOGY OSZTRÁK? )
Kirívóan nagy méretű, DE EZ SEM A VALÓS DESIGNATION  (MEGNEVEZÉS) remek kvalitású, ezzel párhuzamosan jelentős értékű alkotás sok a hiszékeny (qullible)ember aki azt hiszi hogy márkás helyröl  vásárol hogy az biztos tuti  ki hagsujozóm senkinek nem szeretném rontani az üzletét vannak akik szart is el tudják adni  mások killodnak a tuti dolgokkal ebbe bele kel törödni én is eltudtam adni dolgokat áron felül  ausztráliába mert ismert ember voltam . ha én képet vásárolnák az lenne az elsö hogy beütném a festö nevét a google-be máris kapnák egy alapot az aláirásról vagy az arcokrol  minden festönek meg van a saját vonása  mondhatnám azt is hogy PAP EMIL VAGY KOMÁROMI , ÁCS ÁGOSTON, HORVÁTH G ANDOR ST AZ BIZTOS HOGY MINDEN FESTÖ A SZÉP ARCOKAT FORMÁLTA MEG VÉGIG NÉZTEM  TÖBB KOMÁROMI , PAP EMIL KÉPET, ÁCS ÁGOSTONT ÉS NAGY A KÜLÖMSÉG AMI A VÉDET HELYEKEN LÓGNAK ÉS AZ AMIT 1 FT-ROL INDITANAK 
Eredeti alkotás
mérete: 85+109 CM
mérete kerettel: 102+ 125 CM
WILL BE A GOOD INVESTMENT FOR THE FUTURE
A festmény eredetiségére maximális, azaz élettartam pénzvisszafizatési garanciát vállalunk!
A képeken látható kerete is az aukció része.
BIGGER SIZE OIL PAINTIG 
I CAN NOT BELIVE THAT THERE IS ALSO AN ORIGINAL BE EXIST ON THIS WEBSIZE 
PARK YOUR MONEY IN GOOD PAINTIGS BETTE THAN IN THE BANK. MUCH SAFER

Jelenlegi ára: 150 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-29 19:04 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése