2015. október 29., csütörtök

Eredeti Cango&Rinaldi alkalmi cipő 38,5-es 25cm ÚJ - Jelenlegi ára: 18 000 Ft

Eladó a képeken látható eredeti Cango&Rinaldi márkájú, nagyon egyedi, swarovski kristályokkal díszített, alkalmi cipő. A cipő teljesen hibátlan, nagyon szép, új állapotban van, még sosem volt viselve. Felsőrésze orr részénél, ahol a kristályok vannak ott szatén selyem a tobbi része lakkbőr, belseje szintén, valódi bőr, a talpa szintén bőr. Méretezése szerint 39-es méretű, de az én lábam 39-40 méretű és nekem sajnos kicsi, ezért is válok meg tőle. Én inkább 38, 5-es lábra ajánlanám, vagy stabil 39-es méretű lábra. Belső talphosszra  25 cm mértem, de csalóka mivel az orra hegyes, én nehéz pontos méretet kapni. Sarok magassága: 8, 7 cm.  
Bármi egyéb kérdése lenne a termékkel kapcsolatban állok rendelkezésére.
Személyes átvételre Biatorbágyon és esetleg Budapesten (Budán) van lehetőség.

Jelenlegi ára: 18 000 Ft
Az aukció vége: 2015-11-19 20:46 . Eredeti Cango&Rinaldi alkalmi cipő 38,5-es 25cm ÚJ - Jelenlegi ára: 18 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése