2021. május 31., hétfő

Amiga1200 + M1230 XA - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Üdv mindenkinek.
Ahogy a címben is írtam eladóvá vált egy Commodore Amiga 1200 + M1230XA gyorsítókártya.
Igyekeztem  minnél jobb képeket készíteni, de nem igazán sikerült (bár szerintem a lényeg látszik).
A csomag tartalma:
Amiga 1200
Fekete tápegység
Egy átalakított PC-s egér
Egy átalakított PC-s floppy meghajtó
Most jönnek az általam tapasztalt hibák:
Amint a képeken is látszik a billentyűzet hiányos, de működik
A floppy meghajtó nem olvas, de amit adok hozzá az gond nélkül működik (azért nem építettem be mert a kiadó gombnak ki kellett volna faragni a helyet)
Az egér nem eredeti hanem egy átalakított PC-s egér (nem valami szép, de működik)
A gyorsító kártya két érintkezője javítva van (lásd képek) de ennek ellenére tökéletesen működik (annak idején én is így vettem)
Más problémát nem tapasztaltam.
Sajnos nekem már nincs időm vele foglalkozni és kár lenne ha tönkre menne. (kb 10 éve a műhelyben pihen kartondobozban)
Megkérek mindenkit hogy ha valami nem érthető vagy valamit kihagytam inkább kérdezzen a késöbbi félreértések elkerülése érdekében.
Ezek a cuccok már kb 30 évesek ezt kérlem figyelembe venni (itt arra gondolok hogy ami hibákat tapasztaltam azokat leírtam de a koruk miatt elő jöhetnek esetleg más hibák).
Természetesen postázás is megoldható, de ezzel kapcsolatos költségeket csak akkor tudok mondani ha becsomagoltam és lemértem.  
További szép napot és köszönöm hogy benéztél.


Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-31 21:09 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése