2020. december 30., szerda

Tamashi DHT-I3000 aktiv hangfal, rádió, erősitő, házimozi + DVD - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Tamashi DHT-I3000 aktiv hangfal, rádió, erősitő, házimozi
A komplett rendszer DVD lejátszója rég tönkrement, nem birta olvasni a lemezeket, de az erősítő része tökéletes és nagyon szép hanggal szól, dinamikus méllyel.
Mivel csak zene hallgatásra használtam így 2. 1es rendszerként tökéletes. Volt. Amig ki nem folyt az elem a távirányitóban.
Jelenleg az eredeti táv hangulatától függ, hogy működik, vagy sem, de egy Silvercrestes távot sikerült félig feltanítani. Azzal be lehet kapcsolni, hangforrást választani 1x, hangerőt szabályozni lefele, sub hangerőt felfelé. Aki ért hozzá, hogy hogyan lehet megjavítani az eredeti távot, annak tökéletes és szépen szóló aktiv hangfalas rádiós erősítője lehet. Mivel van Aux és 5. 1 bemenete, lehet rá kötni külső hangforrást is pl házimozit, vagy mp3 lejátszót.
Az 5 kis hangszórója jól mőködik, csak kettőből ki van esve a fekete oldali hangfalkábel csipesze. (én amúgy is csak kettőt használtam belőlük, szóval van 3 tartalék kis hangszóró ha úgy nézzük)
A képeken látható állapotban eladó, az eredeti és a tanitható távval együtt.
FRISSITÉS A HIRDETÉSEN:
Megtaláltam a gyári dobozát és a DVD lejátszót, de hiába próbáltam, nem tudtam bekapcsolni. Leírása sem volt a dobozban.
A tanitható távirányitó leírása megvan!
Mindent szépen betettem dobozba, együtt megy az egész a hirdetett árért!
A doboz 35x40x52 cm


Jelenlegi ára: 8 500 Ft
Az aukció vége: 2020-12-31 03:10 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése