2020. augusztus 26., szerda

XBOX 360 - FAT - 40 GB - ELITE - JASPER - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a képeken látható XBOX 360 - Elite.  
Az előéletéről: Németországból e-bay aukción nyertem. Két éve van nálam, ez alatt kapott egy új meghajtót (azért írtam 40gb-ot mert pontosan nem emlékszem mekkora van benne, de ha megveszed nyilván átbeszélhetjük, de 40gb nál biztosan nem kisebb) kitakarítottam, pasztáztam, és félre tettem. Nagyon keveset futott nálam. Sajnos a sarka sérült, én már így vettem át. Gyűjteményből eladó, megkímélt.
Adok hozzá természetesen tápot és egy kontrollert amelynek néha kontakt hibája van az elemtartó fedélnél de az egy kis törődéssel máris helyre hozható. Nagyon okos kis gép, a mindent kibíró Jasper alaplappa! Moddolásra tökéletes.
A Red Dead Redemptiont játszottam végig rajta tavaly, ez alatt az idő alatt kb 3x fagyott le, újraindítás után már nem produkálta ezt a hibát. A hűtése megfelelő, nem izzik sehol.
Rólam: Rengeteg konzolt vásároltam és újítottam fel az elmúlt öt évben, hobbim, szenvedélyem - nem verlek át.
A szállítás Postán oké, vagy személyesen is megoldható Budapest Komárom útvonalon.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-26 21:42 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése