2020. március 27., péntek

Nagy méretű olaj festmény vegyes technika - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Tetszik ez a festményem? Most, hogy leutaztam vidékre, megtaláltam egy 2007-ben, a válság idején elkezdett festményem. Nekem így tetszik, sosem fogom befejezni.
Eladó
1: A kep cime: A zeniten megpihenő Képzelet
2: A kép története: Gyerekkorom óta rajzolok és festek, viszont a művészeti iskolákba az akkori komoly korrupciós időszakban nem mindig a tehetség dominált, igy festészeti technikát szerettem volna tanulni, huszonéves korom végén.
Szerettem volna akadémiai festészetet tanulni hogy a mondanivalóm hatásosabban ki tudjam fejteni a képeken, igy egy festőművész barátom, B Molnár Annamária segítségét kértem, ajánljon egy olyan művészt, akinek a technikája a lazúros, akadémiai festészetben kifogástalan, precíz, es minden tradicionak megfelel. Ványi Balázs naturalista festőművészt ajánlotta, aki eredetileg mérnökként tanulta a precizitást, majd körülbelül 30 eves aktív alkotói munkát mutatott fel a naturalista festészet terén. Amikor B Molnár Annamária festőművésznő bemutatott a Ványi Balázs festőművész úrnak, a muvesz úr épp Svájci galériákba festett szüntelen, minden festménye elkelt már, igy végtelen turelemmel festett egy képet, ugyancsak Svájcba.
Ványi Balázs művész úr lett a mesterem, tudásán és tehetségén, kívül millio dologgal dicsérhetném, nagyszerű ember, nagyszerű művész, kiválló tanárom volt, és az egyetlen olyan ember, akinek a neve jegyezve volt külföldi nagy nevű katalogusokban, aukciós házakban. Tehát amikor a Balázstól tanultam a technikát felépíteni a mesteri festmények készítéséhez, nem bírtam ki, a tanultakat kipróbáltam es számomra kedves, szürrealista képeket festettem lazuros, akadémiai festészeti technikával.
2007-ben amikor a világ válság volt, akkor festettem, sosem fogom befejezni, igy tetszik
3: Állapot: Kisseb hibák
4: Technika: fára keszult, grafit ceruza, fehér akvarell ceruza, es olaj médium.
5: Stílus: Egyfajta “ izmus”, Nagy Natalia művészettörténész szerint a Csók István galériából, közel a szürrealizmushoz
6: Hordozó: fa
7: Keret: nélkül
8: Méret kerettel: -
9: Méret keret nélkül: 52, 5x116, 5 cm
10: Elkészült: 2007 ősz
11: Itt készült: Vezseny
12: Művész: én magam, ifj. Bárándi Imre
13: Eredetiséget jelző etikett: van
14: Ár:

Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-16 17:37 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése