2016. március 27., vasárnap

Nokia Lumia 900 Kártyafüggetlen. - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Munkahelyem megszünése miatt megvállnék kiváló állapotban lévő Lumia 900 telefonomtól
Ajándék szilikontok, fekete.
Olvastam tanultam, pdf ebook, word, esténként mesétnéztem, zenét hallgattam, és filmet néztem rajta. Hangoskönyvet hallgattam, (dr. Csernus A Nő - Egy Gésa emlékiratai) És nyelvi anyagokat hallgattam rajta! Hangosszótárat.  
Mellékelek egy fekete szilikontokot ami a képen látható, és az adatkábel külső burkolata megtört, de kiválóan használható.
És a kiváló inteligens felvétel mellé egy Vakus és egy sima kép.
Kénytelen vagyok áron elul eladni, mivel novemberig tartó tanfolyamom folyamom folyamtos + terhet ró rám.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2016-04-06 11:33 . Nokia Lumia 900 Kártyafüggetlen. - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése